C.B CELTAS

C.B CELTAS

Notapor Invitado » Mié Nov 19, 2008 11:49 pm

Según La Voz de Galicia el año que viene no competirá en Nacional al no disponer de presupuesto suficiente y no tener patrocinadores...
Invitado

Re: CRISIS C.B CELTAS

Notapor Invitado » Mié Nov 19, 2008 11:51 pm

Invitado escribió:Según La Voz de Galicia el año que viene no competirá en Nacional al no disponer de presupuesto suficiente y no tener patrocinadores...

Joder colega, la crisis es la del Madrid de futbol y de basket............lo de Foz es ley de vida
Invitado

Notapor Invitado » Jue Nov 20, 2008 1:16 am

Invitado escribió:
Invitado escribió:Según La Voz de Galicia el año que viene no competirá en Nacional al no disponer de presupuesto suficiente y no tener patrocinadores...

Joder colega, la crisis es la del Madrid de futbol y de basket............lo de Foz es ley de vida

este año es distinto el presidente dejara el cargo la semana que viene i si nadie se hace cargo seguira hasta final de temporada y el equipo senior desaparecera definitivamente
aqui los resultados no tienen nada que ver porque si por eso fuera no habria problema ya que este año tuvieron un buen arranque y tienen una plantilla amplia aunque mermada por las lesiones
i ademas este año hay buena cantera 7 equipos=80 jugadores..
mirar aqui:
www.lavozdegalicia.es/amarina/2008/11/1 ... 326512.htm
Invitado

Notapor Invitado » Jue Nov 20, 2008 2:02 am

creedme hay Foz para rato
Invitado

Notapor Invitado » Jue Nov 20, 2008 7:01 pm

Aqui los unicos perjudicados somos los jugadores de la cantera y del primer equipo ya que el año que viene no tendremos equipo aunque los del primer equipo podran ir a otro lado pero los juniors y cadetes no podremos hacer nada...
Invitado

Notapor Lume,lume,lume » Dom Nov 23, 2008 6:37 am

É moi triste que un pobo coma Foz perda un equipo que en breves fará 30 anos de existencia. Pero desde logo o máis triste é que os políticos confundan o touciño coa velocidade. E digo esto porque o Sr. Alcalde de Foz dixo nunhas declaracións que os Celtas eran a bandeira do PP e todo porque os populares sacaron unha nota de prensa dicíndolle ao governo local que as subvencións aos Celtas eran bastante pequenas se se comparaban con outras asociacións.
Eu creo que esto pode ter solución. Aos que nos gusta o baloncesto e os Celtas en concreto faremos o posible para que isto non ocurra.
Tamén creo que vai haber Celtas para moito tempo. Polo menos é o que desexo e agardo como socia a afecionada que son.
Lume,lume,lume

Notapor Invitado » Lun Nov 24, 2008 4:18 pm

Os celtas estanse a vir a menos dende que as directivas destas ultimas tempadas fagan o q qeren dest clube e pensan q é de seu, é o exemple de JOSE ANTONIO SAMA DIEZ.
Invitado

Notapor Invitado » Lun Nov 24, 2008 4:19 pm

TOTALMENTE DE ACUERDO:::::::::::::::::::::::

Sama está destrozando el club.

VETE YA!!!!!!!!!!!!!
Invitado

Notapor Invitado » Lun Nov 24, 2008 4:44 pm

que fácil es hablar sin saber de que van las cosas.sino fuese por sama los celtas no exisitirian desde hace dos años....que no hay nadie que se quiera hacer cargo de la directiva.....pero bueno....a seguir boureando chorradas sin sentido.....
Invitado

Notapor Lume,lume,lume » Lun Nov 24, 2008 11:08 pm

Certo é que Sama fixo moito polos Celtas pero tamén é certo que moito non deixaba que se lle axudara, e está claro que un só cun equipo non pode. Pero que se lle vai facer. Eu non estou dacordo con que ninguén quere coller a directiva, estou segura de que alguén a acabará collendo.
Do que teño grandes dúbidas é de se esto non estará un pouco organizado. Fai pouco algúns xogadores dos Celtas(David Gómez, Navarro) fixéronse coa directiva do CB Viveiro e nomearon a Sama como director deportivo. Cando esto saiu na prensa foi o primeiro que pensei: os Celtas van desaparecer. A tempada que ven iranse todos para Viveiro e alí seguro que teñen cartos.
Só espero que as miñas dúbidas non pasen a ser realidade.
Lume,lume,lume

Notapor Invitado » Mar Nov 25, 2008 2:46 pm

Lume,lume,lume escribió:Certo é que Sama fixo moito polos Celtas pero tamén é certo que moito non deixaba que se lle axudara, e está claro que un só cun equipo non pode. Pero que se lle vai facer. Eu non estou dacordo con que ninguén quere coller a directiva, estou segura de que alguén a acabará collendo.
Do que teño grandes dúbidas é de se esto non estará un pouco organizado. Fai pouco algúns xogadores dos Celtas(David Gómez, Navarro) fixéronse coa directiva do CB Viveiro e nomearon a Sama como director deportivo. Cando esto saiu na prensa foi o primeiro que pensei: os Celtas van desaparecer. A tempada que ven iranse todos para Viveiro e alí seguro que teñen cartos.

vaia monton de parvadas, sama esta solo na directiva porque naide quere meterse, en todas e cada unha das asambleas, pediu colaboracion, e naide quiso colaborar. Levar un equipo e un marron considerable, levalo solo e xa un negron moi gordo, pero no por falta de pedir axuda. E se van para viveiro faran ben. D.Gomez e Navarro, son de ali, navarro xa sendo xogador dos celtas entrenou ali hai dous anos e queren reflotar o C.B Viveiro, outro historico. e se en foz non queren baloncesto pois iremosnos coa musica a outra parte..

Por certo da actual plantilla dos celtas ata 6 xogadores teñen algun tipo de relacion co viveiro, e se ali se lles trata con mais respeto,que vaian e ojala consigan montar o que aqui non lles permitiu o alcalde
Invitado

Notapor Invitado » Mar Nov 25, 2008 3:23 pm

Invitado escribió:
Lume,lume,lume escribió:Certo é que Sama fixo moito polos Celtas pero tamén é certo que moito non deixaba que se lle axudara, e está claro que un só cun equipo non pode. Pero que se lle vai facer. Eu non estou dacordo con que ninguén quere coller a directiva, estou segura de que alguén a acabará collendo.

vaia monton de parvadas, sama esta solo na directiva porque naide quere meterse, en todas e cada unha das asambleas, pediu colaboracion, e naide quiso colaborar. Levar un equipo e un marron considerable, levalo solo e xa un negron moi gordo, pero no por falta de pedir axuda. E se van para viveiro faran ben. D.Gomez e Navarro, son de ali, navarro xa sendo xogador dos celtas entrenou ali hai dous anos e queren reflotar o C.B Viveiro, outro historico. e se en foz non queren baloncesto pois iremosnos coa musica a outra parte..

Por certo da actual plantilla dos celtas ata 6 xogadores teñen algun tipo de relacion co viveiro, e se ali se lles trata con mais respeto,que vaian e ojala consigan montar o que aqui non lles permitiu o alcalde

al fin alguien que sabe de que va el tema y no habla de lo que quiere ver y de lo que le "cuentan"....
el equipo saldra en el pueblo que los quiera financiar deportivamente(ya no hablamos de salarios porque los jugadores no COBRAN nada y incluso salen perdiendo dinero) y dado que la malloria del equipo de nacional es de fuera de foz:3 jugadores de vivero,1 de san ciprian,2 de burela incluyendo al junior,1 de ribadeo.....no habria ningun impedimento de ir jugar a otro pueblo que quiera coger la plaza que Foz NO QUIERE TENER.
Invitado

Notapor Lume,lume,lume » Mar Nov 25, 2008 3:28 pm

Pero entón que non anden con rodeos nin con parvadas. Que se vaian dunha vez que xa haberá xente que queira xogar nos Celtas. Os de Foz queremos baloncesto e queremos Celtas. Eu ofrecinme algunha vez para axudarlle a Sama e aínda estou esperando a que me diga que si. Que máis quere que faigamos?
Lume,lume,lume

Notapor Invitado » Mar Nov 25, 2008 5:30 pm

En ningun momento se pensou en facer o equipo de nacional en Viveiro, o único que se quería era que os rapaces de Viveiro non se quedaran sin club e puideran xogar ó baloncesto igual que facemos en Foz.
Invitado

Notapor Invitado » Mar Nov 25, 2008 5:59 pm

44
Lume,lume,lume escribió:Pero entón que non anden con rodeos nin con parvadas. Que se vaian dunha vez que xa haberá xente que queira xogar nos Celtas. Os de Foz queremos baloncesto e queremos Celtas. Eu ofrecinme algunha vez para axudarlle a Sama e aínda estou esperando a que me diga que si. Que máis quere que faigamos?

parece mentira que ´sendo do pueblo aínda non conozades a Sama, quere todo o protagonismo para él, xamáis se deixará axudar, pero o Celtas gracias a dios non e Sama, e seguirá adiante

LUME LUME LUME
Invitado

Siguiente

Volver a FORO GENERAL