Invitado escribió:Según La Voz de Galicia el año que viene no competirá en Nacional al no disponer de presupuesto suficiente y no tener patrocinadores...
Invitado escribió:Invitado escribió:Según La Voz de Galicia el año que viene no competirá en Nacional al no disponer de presupuesto suficiente y no tener patrocinadores...
Joder colega, la crisis es la del Madrid de futbol y de basket............lo de Foz es ley de vida
Lume,lume,lume escribió:Certo é que Sama fixo moito polos Celtas pero tamén é certo que moito non deixaba que se lle axudara, e está claro que un só cun equipo non pode. Pero que se lle vai facer. Eu non estou dacordo con que ninguén quere coller a directiva, estou segura de que alguén a acabará collendo.
Do que teño grandes dúbidas é de se esto non estará un pouco organizado. Fai pouco algúns xogadores dos Celtas(David Gómez, Navarro) fixéronse coa directiva do CB Viveiro e nomearon a Sama como director deportivo. Cando esto saiu na prensa foi o primeiro que pensei: os Celtas van desaparecer. A tempada que ven iranse todos para Viveiro e alí seguro que teñen cartos.
Só espero que as miñas dúbidas non pasen a ser realidade.
Invitado escribió:Lume,lume,lume escribió:Certo é que Sama fixo moito polos Celtas pero tamén é certo que moito non deixaba que se lle axudara, e está claro que un só cun equipo non pode. Pero que se lle vai facer. Eu non estou dacordo con que ninguén quere coller a directiva, estou segura de que alguén a acabará collendo.
Do que teño grandes dúbidas é de se esto non estará un pouco organizado. Fai pouco algúns xogadores dos Celtas(David Gómez, Navarro) fixéronse coa directiva do CB Viveiro e nomearon a Sama como director deportivo. Cando esto saiu na prensa foi o primeiro que pensei: os Celtas van desaparecer. A tempada que ven iranse todos para Viveiro e alí seguro que teñen cartos.
Só espero que as miñas dúbidas non pasen a ser realidade.
vaia monton de parvadas, sama esta solo na directiva porque naide quere meterse, en todas e cada unha das asambleas, pediu colaboracion, e naide quiso colaborar. Levar un equipo e un marron considerable, levalo solo e xa un negron moi gordo, pero no por falta de pedir axuda. E se van para viveiro faran ben. D.Gomez e Navarro, son de ali, navarro xa sendo xogador dos celtas entrenou ali hai dous anos e queren reflotar o C.B Viveiro, outro historico. e se en foz non queren baloncesto pois iremosnos coa musica a outra parte..
Por certo da actual plantilla dos celtas ata 6 xogadores teñen algun tipo de relacion co viveiro, e se ali se lles trata con mais respeto,que vaian e ojala consigan montar o que aqui non lles permitiu o alcalde
Lume,lume,lume escribió:Pero entón que non anden con rodeos nin con parvadas. Que se vaian dunha vez que xa haberá xente que queira xogar nos Celtas. Os de Foz queremos baloncesto e queremos Celtas. Eu ofrecinme algunha vez para axudarlle a Sama e aínda estou esperando a que me diga que si. Que máis quere que faigamos?
Usuarios navegando por este Foro: Google [Bot] y 8 invitados