AUTONOMICA 2009/10

Re: AUTONOMICA 2009/10

Notapor AOC » Vie Ene 29, 2010 11:29 am

Moriarti escribió:UH, moi bo tema. a verdade que sempre escoitara algunha outra versión, ou máis lenta ou dalgún outro grupo que a destrozara... pero non gostei tanto como desta, e iso que eu hoxe amañecera guerreiro!

e xa que estou... sabe alguén como vai acabar esta competición este ano? haberá liga cos catro mellores de cada grupo polo ascenso? enfrontamentos directos? nada de nada? se dos 2 primeiros se trata, a miña aposta é, como non podería ser doutro xeito, campus e allariz, aínda que me reservo o cambio de tui por allariz dado o caso.

por certo, que lle agradezo ao compañeiro que anime un pouco isto de cando en vez

sorte!

Prezado Moriarti. Grazas por te gostar os temas de Womack & Womack.
Descolocáchesme porque sempre te relacionei coa órbita do Cruz Alta. Me imaxino que a túa quini para o ascenso é por pensamento deportivo e non por por seren dese clube ¿non si?.

Ben, noutra cousa, que preguntabas:

Teño entendido que os 2 de cada grupo se concentran en réxime de fin de semana con formato de todos contra todos (é dicir 3 partidos). Non estou para nada de acordo. Resulta que fan grupo norte-grupos sur, en teoría para aforrar cartos nos desprazamentos. Póñense árbitros locais para aforrar cartos tamén e logo resulta que a fase quérese facer ao grande: (hotel, comidas, etc...) Unha fase destas para un clube poden ser 3.000 € e se quere optar a organizala, pois xa non sei calcular para por un aval en subasta.
Eu, seguindo a mesma liña de contención de gasto, faría eliminatoria a 2 partidos co partido de volta na casa do mellor clasificado e cos cruces 1º norte-2º sur e 2º norte-1ºsur. Ou se se quere facer fase, facela en formato final four, sábado as 2 semifinais para ascender e o domingo a final para dilucidar o campión. Así, o clube que poda quédase e o que esté pobre pode volver para casa e marchar ao día seguinte.

Para o resto dos postos, creo que se fai unha eliminatoria a 2 partidos co partido de volta na casa con mellor balanzo de vitorias. É dicir, 3º norte-3º sur, 4º norte contra 4ºsur, etc... O mellor balanzo sería polas victorias acadadas e se hai empate me imaxino que irían ao basket-average de pontos.

Pra descender, sei que son os 2 últimos de cada grupo pero non me informei aínda de cómo é formato.

Tamén digo que non me extrañaría que a mami fegaba trocara os formatos nalgunha xuntanza ulterior. Xa veremos.
Se me trabuco ou faltame información, por favor que alguén me corrixa.
Un saludo, Moriarti e para todos os afeccionados.
AOC

Notapor Invitado » Vie Ene 29, 2010 8:22 pm

Imos con outra quini sur:

O MECO- TUI:1x2
Os do Grove están moi fortes ultimamente, e na súa casa xogan moi arropados polo seu público, que lles axuda moito. Non vai a ser doado para os de Tui gañar no Grove.
En teoría teñen mellor equipo, pero xa sabemos que moitas veces poden mais as ganas de gañar que a calidade dos xogadores. Partido moi interesante para ver. Para min si gañan os do Grove non o calificaría de sorpresa.
CAMPUS OURENSE- BBB PONTEVEDRA: 1
Despois da inesperada derrota no Grove, os ourensáns deben xa ter a lección aprendida, e procurarán xogar a tope desde o minuto 1. Por equipo e traxectoria victoria local, pero....
SEIS DO NADAL- ALLARIZ: 1
Xa e hora de que desperten os de Vigo. Fundamentalmente porque poden complicarse a vida por abaixo peligrosamente. O Allariz chega como lider, pero o Seis esta capacitado para facerlle frente. O escenario do encontro pode ser decisivo no resultado final. Marcador moi axustado.
LICEO VILLAGARCIA- XUVEN CAMBADOS 1
Os de Vilagarcia son superiores en conxunto e individualidades, e ainda que non estan para tirar fogos, dan mais rendemento que Cambados. Parece que o feito de non cumplir as espectativas en Cambados estalle a pasar factura o equipo, donde non se respira bo ambente.

Saudos e sorte a todos.
Invitado

Notapor Invitado » Sab Ene 30, 2010 5:37 pm

e ti vichelo...meu

sabes ti moito de todos ...ides un pouco emplamados e non e pra tanto
Invitado

Notapor Invitado » Dom Ene 31, 2010 7:17 pm

allariz pierde 64-61 contra el seis do nadal
Invitado

Notapor Invitado » Dom Ene 31, 2010 7:21 pm

Y tuy gana de 11 en una pista dificil como la de grove
Invitado

Notapor Invitado » Dom Ene 31, 2010 9:13 pm

el campus gano 65-46 a pontevedra
Invitado

Notapor EL CALVO ALUDIDO » Dom Ene 31, 2010 10:09 pm

espectador escribió:
Invitado escribió:mira soy el q escribio y no soy de betanzos porq estaba en la grada como espectador.
primero los q dijeron q arteixo iba a ganar no fui yo, deciais q tenia mejor equipo y bla bla bla.
despues el resumen del partido q dicen q sobraron 10 minutos paa mi es verdad, pero si lees la cronica del santo domingo no pone nada de esa superioridad d la q hablas tu.
yo solo dije q betanzos tiene mucho mejor eqipo q vosotros y aun jugando mal os gano de 16.
lo de la tila no era para ofender, y tienes q reconocer q estabais un poco alterados, cosa q es normal, por lo que os jugabais.
y repito lo de rotar es culpa vuestra no te excuses en eso.
jugue al baloncesto y ahora disfruto del baloncesto como aficionado, y tanta gente no habia asiq me pudes reconocer porq estaba en el medio, ni con los de arteixo, ni con los de betanzos.

En el medio de la grada por lo que pude comprobar in situ tres eramos afines a Arteixo ,y la otra entro bastante despues del 2º cuarto (calvo para más señas ) por lo que deduzco que ese eres tú , si quieres que te reconozcan da los datos suficientes y completos y no te escudes entre el resto que estubimos en ese lugar durante el partido

Hola tio listo , no sé que quieres decir con lo de que se escude ese que escribe, ni sé quien eres, pero si conocieras de verdad al calvo que escribe ahora de verdad sabrías que cuando tiene que decir algo lo hace dando la cara , y cuando quieras charlar de basket ya sabes donde ando , en la grada de Betanzos animando al Santo Domingo .
Por cierto, este foro está bien para hablar de baloncesto siendo objetivos , lo que pasa es que por lo que llevo leido muchos se creen que la autonómica es la ACB, para alucinar.
EL CALVO ALUDIDO

Notapor Invitado » Dom Ene 31, 2010 10:57 pm

En el medio de la grada por lo que pude comprobar in situ tres eramos afines a Arteixo ,y la otra entro bastante despues del 2º cuarto (calvo para más señas ) por lo que deduzco que ese eres tú , si quieres que te reconozcan da los datos suficientes y completos y no te escudes entre el resto que estubimos en ese lugar durante el partido[/quote]
Hola tio listo , no sé que quieres decir con lo de que se escude ese que escribe, ni sé quien eres, pero si conocieras de verdad al calvo que escribe ahora de verdad sabrías que cuando tiene que decir algo lo hace dando la cara , y cuando quieras charlar de basket ya sabes donde ando , en la grada de Betanzos animando al Santo Domingo .
Por cierto, este foro está bien para hablar de baloncesto siendo objetivos , lo que pasa es que por lo que llevo leido muchos se creen que la autonómica es la ACB, para alucinar.[/quote]

Veo que no sabes diferenciar entre las distintas personas que escriben en este foro opinando sobre un mismo tema, en todo caso tendrías que decir " hola tíos listos" porque ese comentario último no fue mío, pero bueno, yo tampoco sé quien eres, y por lo que deducirás, no me importa en absoluto, charlaría amablemete de baloncesto contigo si no fueses ventajista y tan poco objetivo, pero te voy a dar la razón en una cosa, alguno se cree que la autonómica es la ACB, y una victoria es como ganar la copa de europa o parecido, pero desde luego si tienes un concepto muy bueno de la vida, para ti una victoria en la potente autonómica es suficiente para alegrarte el día, es bueno que te conformes con pequeñas cosas que tiene la vida, me alegra que eso te haga feliz. Saludos
Invitado

Notapor Invitado » Lun Feb 01, 2010 6:19 pm

Invitado escribió:allariz pierde 64-61 contra el seis do nadal

Tengo clarisimo que Allariz no se mete entre los 2 primeros porque sus dos figuras estan claramente desilusionadas t aun peor,lesionadas.Quien se las va a jugar? Xairo,Gil,Bueni....menuda banda va a ser este equipo desde ahora.El tiempo me dara la razon o me la quitara.....entonces rectificare de lindo gusto.CHAO.
Invitado

Notapor Invitado » Lun Feb 01, 2010 10:59 pm

Invitado escribió:

Tengo clarisimo que Allariz no se mete entre los 2 primeros porque sus dos figuras estan claramente desilusionadas t aun peor,lesionadas.Quien se las va a jugar? Xairo,Gil,Bueni....menuda banda va a ser este equipo desde ahora.El tiempo me dara la razon o me la quitara.....entonces rectificare de lindo gusto.CHAO.

LO PEOR DE ALLARIZ ES SU ENTRENADOR QUE DEMUESTRA JORNADA TRAS JORNADA QUE NO TIENE NI PUTA IDEA.NO HACIERTA EN LAS DEFENSAS,EN LOS CAMBIOS,EN EL RITMO DE JUEGO QUE TIENE QUE TENER SU EQUIPO,EN NADA DE NADA.
TUY Y CAMPUS TIENEN QUE AGRADECER A PILIS QUE LO HAYA FICHADO....CON ESO SE ASEGURAN LA FASE SEGURO.
Invitado

Notapor UN SIMPLE ESPECTADOR » Mié Feb 03, 2010 9:04 pm

Invitado escribió:
Invitado escribió:

LO PEOR DE ALLARIZ ES SU ENTRENADOR QUE DEMUESTRA JORNADA TRAS JORNADA QUE NO TIENE NI PUTA IDEA.NO HACIERTA EN LAS DEFENSAS,EN LOS CAMBIOS,EN EL RITMO DE JUEGO QUE TIENE QUE TENER SU EQUIPO,EN NADA DE NADA.
TUY Y CAMPUS TIENEN QUE AGRADECER A PILIS QUE LO HAYA FICHADO....CON ESO SE ASEGURAN LA FASE SEGURO.

MENOS MAL QUE SOLO HAN PERDIDO DOS PARTIDOS, SABE DIOS QUE PENSARAS DE LOS OTROS ENTRENADORES .
TIENES QUE SER UN ENTRENADOR MUY DESPERDICIADO.
UN SIMPLE ESPECTADOR

Notapor Moriarti » Jue Feb 04, 2010 6:44 pm

Quiniela (habería que xogarse unhas garimbas...)!!!

C.B. TUI - LICEO VILAGARCIA > 1
A estas alturas de liga, non sendo que Tui se confíe de máis... Partido chulo por dentro, como aliciente.
XUVENTUDE CAMBADOS - SEIS DO NADAL > 2
Ritmo alto... e un partido no que os de Vigo deben seguir demostrando que poden estar na pomada.
C.B. ALLARIZ - CRUZ ALTA > 2
Derbi un tanto desangelado pola diferente posición duns e doutros, pero que non se relaxe ninguén... que a Cruz Alta anda con sede de, polo menos, demostrar que pode dar guerra.
BAIONA ANFACO - CAMPUS OURENSE > 2
PArtido duro para o Campus, contra un equipo duro que carga o rebote para aproveitar o escaso uso do xogo interior dos ourensáns
CBB PONTEVEDRA - O MECO SANTO ANGEL > 1
Vou romper unha lanza a favor de POntevedra: teñen mimbres para sacar adiante o partido e animar un pouco a parte baixa da táboa.

Chove, hostias... pero abofé que escampa para a fin de semana, e xa vereredes como se calman os ánimos : )

http://www.youtube.com/watch?v=DQvG2SMVl84

hala, a non facerse dano!
Moriarti

Notapor Invitado » Jue Feb 04, 2010 9:00 pm

[quote="Moriarti"]Quiniela (habería que xogarse unhas garimbas...)!!!

C.B. TUI - LICEO VILAGARCIA > 1
Non creo que os arraianos se deixen comer as papas. Non dou pe á sorpresa.
XUVENTUDE CAMBADOS - SEIS DO NADAL > 2
Cambados de capa caída e dando tumbos. Seis do nadal debería de gañar por teren máis organización.
C.B. ALLARIZ - CRUZ ALTA > 1
Derby reñido. Cruz Alta non sae do bache e segue con dinámica moi perdedora e os da casa, pero os da casa, dícese que sen Pirolas nin Benjamín (lesionados). Proba de fogo para uns e outros. Aínda así aposto polo 1 con certa reserva.
BAIONA ANFACO - CAMPUS OURENSE > 1
Campus pincha esta semana porque vai a unha pista que lle dan da súa menciña e ademáis é un equipo máis grande e teñen ó fichaxe de Picu (dálles outra calidade en ataque e axusta moito en defensa)
Partido complicado. O Grove está lanzado pero coido que Pontevedra vai gañar. A teoría diría que o contrario pero é un pálpito.

Para Moriarti. Iso non vale. Pór unha referencia musical de Pink Floyd é moi doado. Alusións para estes míticos, dou por sentado que estamos todos de acordo ou que todo o mundo escoitou algunha vez a estes monstros, aínda que sexa de ouvidas...
Eu dou outra... Estes non son británicos, son da yankilandia e de mediados dos 60.
http://www.youtube.com/watch?v=WH6UnvSlahc
Invitado

Notapor Invitado » Jue Feb 04, 2010 11:42 pm

C.B. TUI - LICEO VILAGARCIA > 2
Vilagarcia vai demostrar que tiña equipo para aspirar a todo gañando na casa do gran favorito.Todo depende da motivacion de Ivan,Nacho....
XUVENTUDE CAMBADOS - SEIS DO NADAL > 1
Os vigueses fora da casa baixan moito e non creo que poidan con Cambados.
C.B. ALLARIZ - CRUZ ALTA > 2
Derby reñido. Cruz Alta e moito mais equipo que Allariz si a estes lle faltan Pirolas e Benja.
BAIONA ANFACO - CAMPUS OURENSE > 2
Campus e moito mellor equipo que Baiona.Resultado mais claro da xornada.
Partido igualado a causa do baixon do meco fora da casa.
Invitado

Notapor Invitado » Jue Feb 04, 2010 11:49 pm

MENOS MAL QUE SOLO HAN PERDIDO DOS PARTIDOS, SABE DIOS QUE PENSARAS DE LOS OTROS ENTRENADORES .
TIENES QUE SER UN ENTRENADOR MUY DESPERDICIADO.[/quote]
Perdona,pero soy entrenador y voy a jugar la fase de ascenso,cosa que los de Allariz no y espreso mi opinion porque creo que este equipo con otro entrenador estaria entre los dos primeros seguro.
Invitado

PrevioSiguiente

Volver a FORO GENERAL